2014 m. gegužės mėn. pabaigoje – spalio mėn. pradžioje Kauno lopšelyje-darželyje “Kūlverstukas” buvo vykdoma tėvų, vaikų ir pedagogų apklausa dėl bendrų susitarimų apie ugdymo kokybę įstaigoje. Apklausos rezultatai buvo apibendrinti diskusijoje,„Kaip aš suprantu gerą ugdymą lopšelyje-darželyje?”, vykusioje 2014 m. spalio 15 d.
Tėvų ir pedagogų susitarimai dėl ugdymo kokybės:
- Į vaiką orientuotas ugdymas: vaiko individualių poreikių nustatymas ir galių atskleidimas bei stiprinimas (ugdymo individualizavimas), kūrybiškumo ugdymas.
- Kvalifikuoti pedagogai, betarpiškai bendraujantys su vaiku.
- Ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo dermė
- Saugi ugdomoji aplinka (grupių ir lauko aikštelių)
- Pozityvus pedagogų bendravimas ir bendradarbiavimas su tėvais
- Vaiko psichinių galių ir fizinės sveikatos saugojimas
- Vaiko socialinių įgūdžių ugdymas ir plėtojimas
- Sudarytos sąlygos papildomam ugdymui (dailei, anglų k.)
Vaikų nuomonė apie darželį, kuriame gera būti:
Matas: „Kad būtų auklėtoja Vida, kad būtų tikras didžiulis batutas“.
Greta: „Dvi dienas daryti darbelius, o dvi dienas žaisti“.
Adomas: „Kad vaikai nerėkautų, tyliai kalbėtųsi“.
Marius: „Patinka šitam darželyje žaisti futbolą, su minkštais baldais, noriu, kad būtų mašina su vairu, mygtukais ir pedalais“.
Laurynas: „Kad būtų gitara ir televizorius“.
Monika: „Groti pianinu patinka“.
Nojus L.: „Patiktų darželyje žaisti tik krepšinį“.
Luknė: „Trūksta lego žaidimų“.
Ervinas „Kad niekas neužgautų ir būtų daugiau darbų su pratybom, kad daugiau auklėtojų būtų“
Ignas M.: „Kad grupėje būtų kompiuteris“.
Domantas „Kad būtų daug žaislų“.
Gerda: „Kad darželis būtų arčiau mamos darbo, kad mamai nereiktų toli važiuoti. Noriu, kad būtų daug pratybų ir lankstymų“.
Informacija atnaujinta: